Aanpak

blauwfruit geeft op eigenwijze manieren antwoord op complexe problemen. Wij implementeren de nieuwste e-commerce ontwikkelingen en gaan geen uitdaging uit de weg.

Wat doen wij?

Je website is meer dan een visitekaartje. Een website of webshop is zelfs voor steeds meer ondernemers hun primaire bron van inkomen geworden. Net als een fysieke winkel of showroom moet je een website blijven ontwikkelen om relevant te blijven in de markt. Daar helpt blauwfruit je graag bij! Hoe wij dit doen, leggen wij je hieronder uit!

Onze werkwijze

1

Gesprek, Strategie, Planning

blauwfruit denkt altijd vanuit de behoefte van de klant. We gaan dus alleen aan de slag wanneer we met zekerheid kunnen zeggen dat dit in het belang van de klant is. Op basis van het eerste gesprek maken we een voorstel en wanneer dit akkoord is komt er een planning waarmee we het project verder uitwerken.

2

Concept ontwerp

Het design en development team komt langs om je wensen concreet uit te werken. We nemen voorbeelden mee zodat je een goede indruk krijgt van wat je wel en niet mooi vindt. Ook kijken we aandachtig naar de doelgroep en adviseren over het beste ontwerp. Is er een stijl gekozen, dan wordt er een concept design gemaakt. Zo begint het project vorm te krijgen.

3

Webdevelopment

Het ontwerp wordt geïmplementeerd in de website. Aan de front-end developers de taak om het design zo goed mogelijk over te nemen in het gekozen platform en in de belangrijkste schermresoluties en browsers. Ondertussen gaan de back-end developers aan de slag om ervoor te zorgen dat de website technisch optimaal functioneert. Na uitvoerig testen worden de laatste foutjes eruit gehaald.

4

Migratie, Hosting, Livegang

In veel gevallen is er al een oude website en die data wil je niet kwijt. blauwfruit verzorgt de hosting bij een partner die gespecialiseerd is in hosting voor het platform waar jouw website in gebouwd wordt. Bestaande data wordt keurig overgezet naar de nieuwe website.

5

Optimalisatie, Marketing

Je wilt zoveel mogelijk bezoekers op je website. Daar richt je de website zo goed mogelijk op in door techniek, content en de relevantie van je website op elkaar af te stemmen. Daar is eerst data voor nodig. Die data wordt verzameld door de website een tijdje te laten draaien. Daarna gaat de marketing afdeling aan de slag om de website zo in te richten dat je niet alleen meer bezoekers, maar dat vooral gerichte zoekers op je website terechtkomen.

Ons werk

Alle cases